RoomRaccoon werkt samen met toonaangevende systemen voor gastervaringen

mei 28, 2024 Lindsay
Home > Press Release > RoomRaccoon werkt samen met toonaangevende systemen voor gastervaringen
Dit bericht delen

28 May 2024 – RoomRaccoon, een toonaangevend hotel management systeem voor onafhankelijke hotels, breidt haar aanbod van hotel guest management software uit door middel van nieuwe samenwerkingen met vooraanstaande bedrijven in de branche: Orana Stay, GuestTouch en Woby.

Deze samenwerkingen zullen RoomRaccoon gebruikers voorzien van een uitgebreide reeks gastgerichte functies, waaronder gepersonaliseerde communicatie, digitale conciërgediensten en geautomatiseerde upselling om de gastervaring te verbeteren en omzet te genereren op elk punt van het gasttraject.

“De verwachtingen van gasten evolueren voortdurend, vooral op het gebied van technologie,” zegt Steven Reffin, Head of Partnership bij RoomRaccoon. “Tools die gericht zijn op gastbeleving zijn enorm nuttig voor het maximaliseren van de gasttevredenheid, vooral als ze geïntegreerd zijn met een Property Management System (PMS). We vinden het geweldig om deze deskundige middelen aan te bieden via de RoomRaccoon Marktplaats om onze hoteliers nog meer toegevoegde waarde te bieden.”

Orana Stay herdefinieert gastvrijheid door hoteliers een geïntegreerd berichtensysteem te bieden met AI-gestuurde vertalingen in meer dan 100 talen, digitale gidsen voor gasten met aanbevelingen voor restaurants, attracties en evenementen, en de mogelijkheid om voorzieningen en diensten van de accommodatie te promoten tijdens het hele gasttraject.

Guest Touch is een populair berichten- en reputatieplatform waarmee hotels tijdens elke fase van het traject in contact kunnen komen met gasten via de communicatiekanalen van hun voorkeur, zoals sms, WhatsApp, e-mail, Google Chat en meer om de omzet te verhogen en de gastervaring te verbeteren.

Woby is een populaire webapplicatie in Nederland waarmee gasten online bestellingen kunnen plaatsen en betalen doordat de POS- en PMS-systemen van hotels met elkaar verbonden zijn. Met Woby kunnen gasten eenvoudig huishoudelijke diensten aanvragen, toegang krijgen tot conciërgediensten en gidsen, eten en drinken bestellen en nog veel meer, allemaal vanuit één app.

Deze samenwerkingen benadrukken de toewijding van RoomRaccoon om haar gebruikers te voorzien van uitgebreide oplossingen die bijdragen aan succes in de huidige competitieve hospitality industrie.

Gebruikers van RoomRaccoon kunnen deze integraties eenvoudig activeren via de Integration Marketplace van het systeem. .

Over RoomRaccoon

RoomRaccoon is een bekroond hotel management systeem dat al door duizenden onafhankelijke accommodaties over de hele wereld vertrouwd wordt. Het cloud-based platform van RoomRaccoon biedt hoteliers een uitgebreide reeks producten en oplossingen om de omzet te verhogen, de bedrijfsvoering te stroomlijnen en de gastervaring te verbeteren. En met meer dan 400 integraties is RoomRaccoon in deze markt een van de oplossingen met de meeste connecties. RoomRaccoon werd in 2017 opgericht door een hoteleigenaar en tech-ondernemer en werd in 2020 en 2021 door Hotel Tech Report uitgeroepen tot het Beste Hotel Management Systeem ter wereld.

Persbericht uitgegeven door:
Lindsay Krause, Senior Brand Manager, RoomRaccoon
[email protected]

Author Image

Lindsay

Gerelateerde berichten