DAGBOEK VAN EEN HOTELIER
Een reis van suites naar software
Deze boeiende serie bestaat uit vijf hoofdstukken en biedt een kijkje achter de schermen in de wereld van hospitality, door de ogen van Nadja Buckenberger, voormalig hoteleigenaar en nu Chief Product Officer (CPO).
Met 8 jaar ervaring deelt Nadja haar reis als hotelier - van de onverwachte beslissing om Bliss Boutique Hotel in Breda te kopen tot de dagelijkse gebeurtenissen, uitdagingen en successen tijdens het runnen van een hotel.
Inhoud
Hoofdstuk 4: Ontvang als eerste het volgende hoofdstuk—abonneer nu!
Over de serie
Elk deel geeft een eerlijk, inzichtelijk en herkenbaar perspectief en beschrijft Nadja's transformatie van beginnende hotelier tot de oprichter van RoomRaccoon - de innovatieve oplossing die onafhankelijke hoteliers over de hele wereld in staat stelt succesvol te zijn.
Of je nu een doorgewinterde professional bent, een aspirant-hotelier of gewoon nieuwsgierig naar hoe het is om een hotel te runnen, Dagboek van een hotelier biedt verhalen vol leerzame ervaringen en praktisch advies voor iedereen in de branche.