de receptie minder belasten en bijdragen aan veiligheid en duurzaamheid.
Speel in op de verwachtingen van de gast als het gaat om meer gemak bij het inchecken. In combinatie met online inchecken kunnen gasten met digitale kamersleutels de receptie helemaal overslaan en direct naar hun kamer gaan.
70% van de gasten wil hun smartphone gebruiken om het incheck- en registratieproces te versnellen. Self-service technologie zoals mobiele
kamersleutels geeft gasten volledige controle over hun hotelervaring.
Overschakelen op digitale kamersleutels elimineert kosten zoals vervangingen, programmeren, standaard onderhoud en slecht werkende plastic key cards.
Volgens Booking.com geeft 68% van de toeristen er de voorkeur aan om een milieuvriendelijke accommodatie te boeken. Plasticvrije oplossingen voor sleutels kunnen deel uitmaken van de duurzame marketingstrategie van je accommodatie.
Mobiele sleutels zijn digitale sleutels waarmee gasten hoteldeuren kunnen openen via een smartphone. 76% van de reizigers zegt dat een smartphone hun belangrijkste reisgenoot is en daarom is het zinvol om te investeren in de toekomst van sleutelloze toegang
Elektronische deursloten kunnen worden geopend met een pincode, een chipkaart, een vingerafdruk of een app. Digitale systemen zijn erg handig en bieden verschillende functies en mogelijkheden. Sommige deursloten vereisen een stabiele Wi-Fi- of Bluetooth-verbinding om te werken.
Afhankelijk van het gekozen model kunnen digitale deursloten worden geïnstalleerd op een reeks deuren, waaronder houten deuren, meerpunts-PVC, aluminium, glas en buitendeuren. Digitale deursloten kunnen gemakkelijk en snel opnieuw worden geprogrammeerd en onmiddellijk opnieuw worden ingesteld als er problemen zijn of als er een verandering in personeel plaatsvindt.
Er zijn diverse redenen waarom hoteliers steeds vaker kiezen voor digitale sleuteloplossingen: