INTEGRATIES

Beheer je accommodatie vanuit één systeem

Met een POS-aansluiting kan een hotel de receptie, de spa, het restaurant en de bar vanuit één systeem beheren.

Bied je gasten de 'charge-to-room' mogelijkheid

Kan je dit op rekening van mijn kamer zetten? Hotelpersoneel hoort dit vaak wanneer een hotel meerdere faciliteiten heeft.

Een hotel POS-PMS verbinding voegt automatisch een bedrag toe aan de eindafrekening van een gast. Op die manier hoeft het team niet handmatig de kosten toe te voegen gedurende het verblijf van de gast.

Analyseer resultaten met gedetailleerde financiële rapporten

Omzet wordt automatisch opgenomen in RoomRaccoon’s accounting dashboard voor een compleet overzicht van de inkomsten en de prestaties van je accommodatie.

Betere gastervaring en efficiënter personeel

Verkeerde facturen zijn frustrerend en tijdrovend. Het elimineren van fouten door middel van automatisering, zorgt voor een prettige check-out ervaring voor je gasten.

Onze favoriete partners

RoomRaccoon integreert moeiteloos met een reeks interessante POS-oplossingen van derden.

Lightspeed POS
GEAUTOMATISEERDE UPSELLING

Genereer meer inkomsten door upselling

Inkomstengenererende functies zoals RaccoonUpsell bieden gasten tijdens het inchecken relevante extra’s om hun verblijf te verbeteren.

Mobiele point-of-sale systemen voor restaurants zoals iPads kunnen alternatieve gerechten voorstellen als het bestelde artikel niet voorradig is en de perfecte alternatieven voorstellen om de eetervaring van de klant te verbeteren.

FAQs

Bij een koppeling tussen Point-Of-Sale (POS) en Property Management Systemen (PMS) worden de aankopen van gasten gekoppeld aan hun kamernummer. Dit stroomlijnt het proces van het in rekening brengen van restaurantverkopen of andere kosten aan de kamer van een gast.

Hotels gebruiken een PMS om hun dagelijkse receptie taken te beheren, zoals reserveringen vastleggen, kamers toewijzen, gasten uitchecken, prijsbeheer en dergelijke. Een POS voegt een extra laag aan dit automatische proces toe door het restaurant of de bar van een hotel te integreren waardoor de aankopen van de gasten kunnen worden beheerd vanuit een gecentraliseerd punt.

Dit is heel eenvoudig. Het POS-systeem verzoekt het PMS in real-time om de status en het kamernummer van de gast te verifiëren en boekt vervolgens via de interface de kosten automatisch door naar het relevante folionummer in het PMS. Hierdoor heeft het personeel meer tijd om zich te concentreren op de service en worden fouten in de facturering, die vaak worden veroorzaakt door verkeerd geplaatste bonnetjes en typefouten, voorkomen.