Hotel conciërge apps
Creëer de ultieme gastervaring
Inspelen op en het voldoen aan de behoeften van je gasten is nog nooit zo eenvoudig geweest dankzij de virtuele conciërgesoftware integraties van RoomRaccoon.
Bekijk het innovatieve aanbod en de talloze functies van onze partners.
Onze partners
HOE HET WERKT
Verbeter de gastervaring met de geïntegreerde oplossingen van RoomRaccoon
RoomRaccoon integreert met toonaangevende software voor virtuele conciërges om de bedrijfsvoering van hotels te stroomlijnen en geweldige gastervaringen te creëren.
Tools en functies zoals platforms voor reputatiebeheer of gastgerichte messaging software kunnen je helpen om het perfecte gasttraject te ontwikkelen, directe boekingen te verhogen en meer te upsellen!
Bekijk en reageer op gastbeoordelingen in realtime
Met platforms voor reputatiebeheer kun je eenvoudig de beoordelingen bijhouden die zijn verzameld op de beste beoordelingssites, weergegeven in één handig dashboard.
Dankzij de aanpasbare enquêtes voor feedback van gasten voor, tijdens en na het verblijf krijg je de antwoorden die je nodig hebt, wanneer je ze nodig hebt.
Meer boekingen met een virtuele assistent
Verhoog het aantal directe boekingen door een intelligente virtuele assistent of chatbot te integreren met de booking engine van RoomRaccoon.
De AI-chatbot biedt realtime assistentie en gepersonaliseerde aanbevelingen. Hierdoor loop je geen kansen mis en bied je een gestroomlijnd proces dat websitebezoekers omzet in tevreden, loyale gasten.
Optimaliseer de bedrijfsprestaties met een geavanceerd analyseplatform
Verhoog de online aanwezigheid van je hotel met slimme aanpassingen die je website op elke bezoeker afstemt en zo meer boekingen opleveren.
Oplossingen zoals The Hotels Network bieden traceermogelijkheden en gedetailleerde inzichten in de prestaties van je website, die je in staat stellen om de conversieratio's te verhogen en de gebruikerservaring te verbeteren.
Houd contact met je gasten voor, tijdens en na het verblijf
Gastgerichte berichten apps vereenvoudigen het proces van het personaliseren en versturen van directe berichten, zodat je eenvoudig belangrijke updates kunt geven, zoals inchecktijden en een routebeschrijving naar de parkeerplaats.
Ze bieden ook upsell mogelijkheden door gasten te attenderen op speciale aanbiedingen in je restaurant en andere aanvullende diensten die ze vooraf of tijdens hun verblijf kunnen boeken.
Een centraal platform om de omzet te verhogen, bedrijfsvoering te stroomlijnen en gasttevredenheid te verhogen
Veelgestelde vragen over hotel conciërge apps
Hotel conciërge apps en virtuele conciërge software zijn vaak toegankelijk op smartphones, tablets of andere mobiele apparaten, wat zorgt voor meer flexibiliteit bij het beheren van de werkzaamheden.
Gasten kunnen via de app direct communiceren met het hotelpersoneel over verzoeken of problemen, wat leidt tot snellere reactietijden en betere service. Ze hebben ook rechtstreeks via de app toegang tot hotelinformatie, lokale bezienswaardigheden en voorzieningen, waardoor hun verblijf nog aangenamer wordt.
Hotel conciërge apps bevorderen ook de communicatie tussen medewerkers, waardoor iedereen op één lijn zit als het gaat om gastverzoeken, roomservice en onderhoud kwesties.