Software voor appartementenbeheer
Biedt een ruimte die voelt als een tweede thuis.
Upgrade je appartementenbeheer met software die alle boekingen centraliseert in één overzichtelijke kalender om zo de kosten van een receptionist te besparen en efficiënter te werken!
Haal het maximale uit je appartementen met de software van RoomRaccoon
1
Meer directe boekingen
Bespaar op commissies van derden en neem vanaf het begin de relatie met de gast zelf in handen.
2
Extra inkomsten genereren
Verkoop aanvullende diensten zoals een late check-out met een digitaal servicemenu en genereer meer inkomsten.
3
Beheer je werkzaamheden ook onderweg
Bekijk je boekingen eenvoudig vanaf je mobiele apparaat met een gebruiksvriendelijke en snelle interface.
4
Houd je prestaties bij
Krijg inzicht in de belangrijkste statistieken van het appartement in een duidelijk visueel overzicht - geen berekeningen nodig!
5
Receptieloos werken
Tover je receptie om tot een contactloze gastervaring met verschillende digitale oplossingen.
6
Ontvang meer groepen
Gebruik Room Allotment voor de samenwerking met reisbureaus en -organisaties en stuur aangepaste links voor boekingen.
Geïntegreerde software voor appartementenbeheer,
alles in één platform.
Channel Manager:
Rechtstreeks koppelen aan de beste boekingskanalen
We werken samen met toonaangevende OTA's en boekingskanalen van derden om je verkoop over meerdere platforms te verspreiden.
Beheer eenvoudig je tarieven en beschikbaarheid met RoomRaccoon's razendsnelle channel manager, allemaal op één scherm.
Booking Engine:
Zorg binnen een mum van tijd dat er via je website geboekt kan worden.
Door de RoomRaccoon booking engine te koppelen aan de websitevan je accommodatie tover je bezoekers eenvoudig om in betalende gasten.
Spoor gasten aan om direct te boeken met een aanbod van geïntegreerde functies:
- Valuta- en taalconverter
- Schakelen tussen meerdere accommodaties
- Boekingsbevestiging
- Price Checker
- Kortingscodes
- Kamer add-ons
- Gebruiksvriendelijk ontwerp
- Vooruitbetalingen
PMS: Back- en
front-end beheer
Het RoomRaccoon property management systeem (PMS) dient als een gecentraliseerde hub en integreert meerdere modules met betrekking tot de bedrijfsvoering van appartementen, zoals gastenbeheer, revenue management, het beheer van de accommodatie, housekeeping, betalingen, rapportage en nog veel meer!
Creëer een contactloze gastervaring
Online check-in
Geautomatiseerde upsells
Digitale ID-scanner
Gepersonaliseerde e-mails
Zelf online uitchecken
Housekeeping app
Digitale betaalverzoeken
Mobiele sleutel integraties
Arrangementen & add-ons
Zaken om te overwegen
Ons gebruiksvriendelijke systeem voor appartementenbeheer wordt afgestemd op jouw behoeften en integreert naadloos met je huidige tools, zonder dat dit ten koste gaat van de veiligheidsvoorzieningen. Ondervind onbegrensde groei, met betrouwbare support en regelmatige updates.
Geef je team meer mogelijkheden met intuïtieve technologie die zich aan jouw appartement aanpast.
Training en support
Toegewijde service en voortdurende support om je snel en goed op weg te helpen.
Functies en gebruiksgemak
Het systeem is met geïntegreerde modules en upgrades helemaal aan te passen naar jouw behoeften en wensen.
Waarom hoteliers gek zijn op RoomRaccoon
Hoeve de Mertel
"Ik ben RoomRaccoon gaan gebruiken om te besparen op commissiekosten en om mijn directe boekingen een boost te geven. De resultaten kwamen snel en het werkt erg goed."
Hannelore van Rijswijk
Rooms on Water
"De dienstverlening van de medewerkers is prima, het voorkomt dubbelboekingen en neemt me veel werk uit handen. "
Moniek van der Werff
Ster Logies Leeuwarden
"Wij zijn al klant sinds de start van dit bedrijf en was de beste beslissing ooit! De online agenda,het klantenbestand, de koppelingen met alle booking platforms, de diverse opties die het systeem mogelijk maakt, de automatische mails, het beheren van de "
Josien Bouma
B&B en SPA Landgoed Matanze
"Het is echt een alles-in-één hotel softwaresysteem. Veel dingen zijn geautomatiseerd in het systeem en daardoor bespaart het me veel tijd."
Lucia Kiesbrink
Meer informatie voor appartementen
Channel management software voor hotels & hosts
Volgens gegevens van RoomRaccoon gebruikt het gemiddelde hotel 3-5 boekingskanalen om zijn inventaris te verspreiden. Daarom is het belangrijk om een efficiënte channel manager te hebben. Hier vind je 10 vragen die je aan software aanbieders moet stellen, zodat je de perfecte investering kan maken voor jouw bedrijf!
Veelgestelde vragen over software voor appartementenbeheer
- Online in- en uitchecken.
- Beheer van housekeeping op afstand via een geïntegreerde app.
- Integratie van mobiele sleutels met populaire providers zoals Nuki, Flexipass en RemoteLock.
- Digitale betaalverzoeken.
- Geautomatiseerd servicemenu dat gasten allerlei extra diensten aanbiedt, van laat uitchecken tot extra schoonmaakdiensten.
-Digitale ID-scanner om online registratie te versoepelen.
- Geautomatiseerde gastcommunicatie.