Met RoomRaccoon’s volledig geïntegreerde hotel housekeeping software kan je jouw team en je hotel effectiever beheren.
Je kunt taken organiseren en toewijzen, de kamerstatus bijhouden en de communicatie optimaliseren met de Housekeepers Web App.
Bespaar tijd door een grote groep housekeeping personeel een dag, week of maanden van tevoren in te plannen. Stel een tijdslimiet in voor taken en voeg notities toe voor specifieke instructies. Met onze actuele feed kan je de status van de taken en eventuele opmerkingen in de gaten houden.
Blijf altijd op de hoogte van je team met de Housekeepers Web App. Vanuit de housekeeping app, kan het personeel:
Plan je wekelijkse, maandelijkse of seizoensgebonden schoonmaak en onderhoudsplan. Tweewekelijkse glazenwasser? Maandelijks airco-onderhoud? Maak van tevoren slimme taken die herhaald worden en vergeet geen belangrijk onderhoud van jouw accommodatie.
De hotel housekeeping software kan je kamer extra’s koppelen aan de housekeeping module. Huishoudsters kunnen zien welke kamers speciale items nodig hebben voor de voorbereiding, zoals het plaatsen van een babybedje in de kamer of het bevoorraden van een premium minibar.
Analyseer je housekeeping prognose rapport om te anticiperen op komende housekeeping vereisten. Het overzicht toont arriverende kamers, overnachtingen en check-outs voor huidige en toekomstige reserveringen.