RoomRaccoon versterkt de klantgerichtheid met de aanstelling van Cyril Lavenant als Global Head of Customer Success

mei 20, 2024 Lindsay
Home > Press Release > RoomRaccoon versterkt de klantgerichtheid met de aanstelling van Cyril Lavenant als Global Head of Customer Success
Dit bericht delen

(Breda) 20 mei 2024 – RoomRaccoon, het toonaangevende hotel management systeem voor onafhankelijke hotels, heeft de aanstelling van Cyril Lavenant als Global Head of Customer Success aangekondigd. Cyril zal zorgen voor meer focus op klanttevredenheid, zodat de duizenden hoteliers die de software van RoomRaccoon gebruiken, optimaal kunnen presteren.

Cyril brengt meer dan twintig jaar ervaring in leidinggevende functies op het gebied van sales en omzetontwikkeling met zich mee naar RoomRaccoon. Tot voor kort was Cyril Chief Revenue Officer bij DataMa, een innovatief bedrijf dat ‘augmented analytics’-oplossingen aanbiedt, waar hij verantwoordelijk was voor het verhogen van de omzet en het verbeteren van het klantsucces.

In zijn nieuwe rol zal Cyril leiding geven aan het team dat meer dan 2.000 accommodaties wereldwijd ondersteunt om ervoor te zorgen dat ze uitzonderlijke gastervaringen kunnen bieden terwijl ze hun bedrijfsdoelen overtreffen met de technologie van RoomRaccoon. Met meer dan 10.000 actieve gebruikers zal Cyril het voortouw nemen bij klantgerichte strategieën en klanten stimuleren om optimaal gebruik te maken van RoomRaccoon.

Cyril Lavenant deelt: “Ik ga met trots aan de slag bij RoomRaccoon en neem het voortouw in het vergroten van de tevredenheid en het succes van hoteliers. We streven ernaar dat elke hotelier die RoomRaccoon gebruikt zich ondersteund en gesterkt voelt om uitzonderlijke gastervaringen te leveren in een markt waar de concurrentie steeds groter wordt.”

Tymen van Dyl, de CEO en oprichter van RoomRaccoon, zegt: “Bij RoomRaccoon begrijpen we dat het succes van onze hoteliers voorop staat. Met Cyril in ons team zetten we een belangrijke stap voorwaarts in het verstevigen van onze toewijding aan het succes van onze klanten. Zijn jarenlange ervaring in het verhogen van de omzet en klanttevredenheid sluit perfect aan bij onze visie voor RoomRaccoon om de kwaliteit die we leveren aan onze hoteliers wereldwijd te blijven verbeteren.”

Over RoomRaccoon

RoomRaccoon is een bekroond hotel management systeem dat al door duizenden onafhankelijke accommodaties over de hele wereld vertrouwd wordt. Het cloud-based platform van RoomRaccoon biedt hoteliers een uitgebreide reeks producten en oplossingen om de omzet te verhogen, de bedrijfsvoering te stroomlijnen en de gastervaring te verbeteren. En met meer dan 400 integraties is RoomRaccoon in deze markt een van de oplossingen met de meeste connecties. RoomRaccoon is in 2017 opgericht door een hoteleigenaar en een technisch specialist en werd in 2020 en 2021 door Hotel Tech Report bekroond met de titel van beste hotel management systeem ter wereld.

Persbericht uitgegeven door:
Lindsay Krause, Senior Brand Manager, RoomRaccoon
[email protected]

Author Image

Lindsay

Gerelateerde berichten