DigitalGuest Experience Platform
Over DigitalGuest
DigitalGuest is een digitaal experience platform. Deze software is gemaakt om de ervaring van gasten te verbeteren en tegelijkertijd de hotelier meer tijd te laten besparen. Alle gastinformatie en communicatie is terug te vinden in DigitalGuest, waardoor je in staat bent om ieder aspect van de reis van de gast aan te passen, van voor het verblijf tot daarna.
Hoteliers kunnen ieder aspect in het DigitalGuestbook aanpassen aan de huisstijl van het hotel. Met behulp van onze gebruiksvriendelijke interface bouw je gemakkelijk en snel een uniek gastenboek, waarin je de lettertypen, kleuren, merk beelden en afbeeldingen aan kunt passen.
Het intuïtieve design van de interface helpt je bij het bouwen en laat je zien waar je informatie kunt toevoegen. Hierdoor zal het niet lang duren om dingen toe te voegen, te bewerken of te wijzigen. Een gastenboek aanmaken en bijwerken was nog nooit zo eenvoudig!
Drie voordelen van DigitalGuest X RoomRaccoon
- Dankzij deze integratie kunnen hoteliers het gehele traject van de gast volledig automatiseren en personaliseren, waardoor er kostbare tijd wordt bespaard en de omzet kan groeien.
- Alle functies van DigitalGuest zijn toegankelijk. Klanten kunnen de communicatie automatiseren, gepersonaliseerde upsellingdeals aanbieden, informatie delen en unieke enquêtes versturen. - allemaal vanaf hetzelfde op het web gebaseerde platform.
- Met de rapportage van DigitalGuest kun je meer te weten komen over je gasten en welke voorkeuren en behoeftes ze hebben. Duik in de verzamelde gegevens over de ervaring van gasten en de statistieken om op basis van feedback de juiste veranderingen door te voeren.
Hoe werkt de integratie van RoomRaccoon met DigitalGuest?
RoomRaccoon stuurt alle gegevens over de gast naar DigitalGuest. Vervolgens zal DigitalGuest geautomatiseerde communicatie voor, tijdens en na het verblijf versturen.
Je kunt vanaf 14 dagen voor aankomst geautomatiseerde en gepersonaliseerde communicatie versturen met daarin aantrekkelijke upselling deals en informatie over het verblijf. Tot 5 dagen na het uitchecken kun je ook nog automatische mails laten verzenden, bijvoorbeeld met op maat gemaakte enquêtes.
Alle boekingsdetails en gegevens over de reis van de gast worden opgeslagen in DigitalGuest, waardoor je het platform voor elke nieuwe gast kunt targeten en aanpassen, zodat iedereen een 100% persoonlijk verblijf heeft.
Je hebt ook toegang tot een live dashboard met alle feedback die je van je gasten hebt ontvangen, waarin je specifieke onderwerpen kunt bekijken en meteen kunt reageren. Dit helpt jou en je medewerkers om de ervaringen van je gasten beter te begrijpen, deze te verbeteren en het aantal directe boekingen te verhogen.
Bereid je voor om de juiste gast op het juiste moment met de juiste informatie te bereiken!
Hoe verbind je RoomRaccoon met DigitalGuest?
Zoek in het Connectivity Centre naar DigitalGuest en klik op het plus-icoon Er wordt vanzelf een integratieverzoek naar RoomRaccoon gestuurd.