SPA RESERVERINGSSOFTWARE
Gun je gasten een zen moment
Integreer je spa reserveringssysteem met RoomRaccoon's PMS en profiteer van verbonden gastinformatie en gestroomlijnde betalingen.
Integraties voor spa reserveringssoftware
HOE HET WERKT
Je hotel en spa, perfect op elkaar afgestemd
RoomRaccoon integreert met toonaangevende spa software voor hotels, zodat reserveringen, beschikbaarheid en de facturatie van spa-diensten naadloos op elkaar zijn afgestemd. Deze integratie verbetert het beheer van afspraken en klanten in hotel spa's.
Gasten kunnen eenvoudig online of ter plekke behandelingen reserveren, terwijl het personeel profiteert van effectieve tools voor planning en beheer.
Upsell wellness arrangementen
Genereer extra inkomsten door spa-diensten te upsellen en gasten extra’s aan te bieden om hun verblijf nog aangenamer te maken.
Met de integratie van RoomRaccoon’s spa management software blijft je agenda gevuld en kunnen je gasten ontspannen wat zorgt voor een soepele en prettige ervaring voor iedereen.
Verzorg onvergetelijke ervaringen met een strakke planning
Met onze software integratie voor spa reserveringen kun je individuele en groepsafspraken bijhouden, efficiënt meerdere medewerkers en diensten inzetten en de voortgang van elke afspraak in realtime bijhouden.
Dit alles-in-één systeem maakt het eenvoudig om de planning van je spa te beheren.
Voeg waarde toe en groei met spa reserveringssoftware
De wellnessbranche omarmt digitale oplossingen. Volgens Market Research Future zal de wereldwijde markt voor spa management software groeien met een CAGR van 10,1%.
Door spa management software te integreren in je RoomRaccoon HMS kun je dit momentum benutten, reserveringen efficiënter beheren en de gastervaring verbeteren. Een slimme keuze voor hoteliers die willen groeien met tools die zowel groei als operationeel gemak stimuleren.
Veelgestelde vragen over spa reserveringsoftware
Geautomatiseerde planning: Het personeel kan afspraken inplannen of annuleren.
Inventarisbeheer: Houdt productgebruik en voorraad bij.
Relatiebeheer: Houdt klantvoorkeuren, bezoekgeschiedenis en contactgegevens bij.
Personeelsbeheer: Beheer de beschikbaarheid van personeel, kamers en apparatuur.
Rapportage: Biedt gedetailleerde rapporten en analyses over de spa activiteiten, zodat hotelmanagers weloverwogen beslissingen kunnen nemen en het serviceaanbod kunnen verbeteren.
Point of sale: Vereenvoudigt transacties en verkoop.