GuestTouch
GuestTouch is een allesomvattend platform voor klantenbinding en reputatiemanagement, exclusief ontwikkeld voor de hospitality industrie. Deze fantastische tool stelt hotels in staat om in contact te blijven met gasten tijdens het hele proces, van voor aankomst tot na vertrek, via verschillende communicatiekanalen zoals sms en WhatsApp.
Over GuestTouch
GuestTouch is een geautomatiseerde oplossing, ontworpen om klantinteracties te moderniseren en te automatiseren. Dit betreft berichten, feedback van klanten en beoordelingen, allemaal gericht op het verbeteren van de online reputatie van het hotel, het verbeteren van de gastervaring en het verbeteren van de scores. Door robuuste tools voor klantenbinding te bieden, helpt GuestTouch hotels om op consistente wijze boekingen te stimuleren.
GuestTouch, met het hoofdkantoor in San Francisco, Californiƫ, heeft als doel hotels te helpen uitzonderlijke ervaringen te leveren, in contact te komen met gasten en meer boekingen te genereren door middel van geavanceerde oplossingen. GuestTouch wil bedrijven in staat stellen om met meer klanten in contact te komen en oprechte, langdurige relaties op te bouwen.
Ze zijn zich bewust van de cruciale rol die de gastervaring speelt bij het stimuleren van boekingen en het bevorderen van terugkerende gasten. Dit principe vormt de basis van hun bedrijfsmodel. Hun innovatieve producten zijn op maat gemaakt om de interactie tussen hotel en gast te vereenvoudigen, beoordelingen bij te houden en boekingen te stimuleren. Met GuestTouch kan je de gastloyaliteit verbeteren, de omzet verhogen en de lifetime value van elke gast maximaliseren.
De voordelen van de integratie
- Alles-in-Ć©Ć©n platform voor reputatiemanagement: Met GuestTouch en RoomRaccoon kun je eenvoudig goede recensies en waardevolle interne feedback verzamelen via verschillende kanalen. Dit zal de gastervaring verbeteren en je online aanwezigheid een boost geven.
- Berichtenplatform voor gasten: Maak eenvoudig contact met gasten via hun voorkeurskanalen zoals SMS, WhatsApp, e-mail en Google Chat via de geĆÆntegreerde GuestTouch en RoomRaccoon oplossing voor een gepersonaliseerde gastervaring en verhoogde tevredenheid.
- Geautomatiseerde gepersonaliseerde berichten: Voorzie je gasten van informatie en bied upgrades aan via geautomatiseerde, gepersonaliseerde berichten. Blijf in contact met je gasten via de handige mobiele app of het webplatform van GuesTouch - ontworpen voor drukbezette hoteliers onderweg.
Hoe werkt het integreren van GuestTouch met RoomRaccoon?
De integratie van GuestTouch met RoomRaccoon biedt een naadloze oplossing voor het beheren van de online reputatie van je hotel en het verbeteren van de klantenbinding. GuestTouch verzamelt en bundelt beoordelingen van Booking.com, Expedia, hotels.com, TripAdvisor en Google en deelt deze gegevens met RoomRaccoon. Hierdoor kun je de reputatie van je hotel op meerdere digitale platforms volgen vanaf Ć©Ć©n centraal dashboard.Ā
De integratie maakt het ook mogelijk om prestatiecijfers te delen, management notificaties te sturen en uitgebreide rapporten te genereren binnen de interface van RoomRaccoon om je te helpen de kwaliteit van je service te bewaken en te verbeteren. Daarnaast maakt GuestTouch gebruik van RoomRaccoon's boekingsgegevens om gepersonaliseerde en mooi opgemaakte e-mails te sturen op elk cruciaal moment van het verblijf van een gast.Ā
De e-mail ontwerper met sleepfunctie in GuestTouch vereenvoudigt het maken van deze berichten en zorgt voor een warme en persoonlijke sfeer in elk bericht, van boekingsbevestigingen voor aankomst tot check-in en check-out berichten. Dit zorgt ervoor dat je gasten zich gewaardeerd voelen tijdens hun verblijf.
Koppel met GuestTouch
Neem contact op met ons Customer Success Team en informeer naar de mogelijkheden om te koppelen met GuestTouch. . Nog geen klant van RoomRaccoon? Vraag een gratis demo aan.
Categorie
Hotel applicaties