Handleiding voor 2024: Gratis e-mailtemplates voor hotels die gegarandeerd de gastcommunicatie optimaliseren
Wat staat er in deze handleiding?
Boekingsbevestiging
Deze e-mail is een must-have voor elke hotelmanager omdat het de gast meteen laat weten dat zijn reservering is bevestigd. Deze template bevat alle benodigde informatie, zoals de reserveringsdata, kamertype, betalingsinformatie en eventuele extra diensten of voorzieningen.
E-mail vóór verblijf
De e-mail vóór verblijf is een geweldige manier om waardevolle informatie te verstrekken, zoals toeristische attracties, en om gasten voor te bereiden op hun aanstaande verblijf. Met deze e-mail kan de gast extra's kopen om zijn verblijf te verbeteren, wat betekent dat je de inkomsten per kamer al kunt verhogen voordat de gasten gearriveerd zijn.
E-mail na verblijf
Gasten voelen zich graag gewaardeerd en de e-mail na verblijf is een geweldige manier om gasten te bedanken voor hun verblijf, feedback te krijgen over hun ervaring en hen aan te sporen om terug te komen. Dit kan door middel van kortingscodes. Deze template kan ook een call-to-action (CTA) bevatten waarbij je gasten vraagt feedback achter te laten op populaire reissites zoals TripAdvisor en Expedia of hen vraagt om een enquête in te vullen.