Roommatik check-in kiosk

Roommatik is gespecialiseerd in de naadloze integratie van zelf-check-in automaten die de ervaring van je accommodatie verbeteren. De hypermoderne technologie zorgt ervoor dat je accommodatie een onbemande receptie heeft die 24 uur per dag open is en volledig voldoet aan alle wettelijke vereisten in jouw land.

Over Roommatik

Roommatik, met het hoofdkantoor in Vigo, Spanje, is opgericht in 2000 en loopt voorop als het gaat om technologische innovatie in de hospitality industrie. Met een wereldwijde vertegenwoordiging en het streven naar perfectie, biedt Roommatik een geavanceerde oplossing om te voldoen aan de uiteenlopende behoeften van de moderne hospitality. De hypermoderne kiosken zijn ontworpen om gasten van over de hele wereld te ontvangen en zijn voorzien van 15 verschillende talen.

Roommatik heeft een solide IoT-platform ontwikkeld dat accommodatiebeheerders en -eigenaren in staat stelt om volledige controle te krijgen over de gastenservice en operationele efficiëntie. Het platform biedt een uitgebreide reeks mogelijkheden, van het op afstand verstrekken van kamersleutels tot het verzamelen van belangrijke gastinformatie, om het verblijf van je gasten te verbeteren en tegelijkertijd je bedrijfsvoering te stroomlijnen.

De voordelen van de integratie

Het installeren van een Roommatik check-in kiosk biedt de volgende voordelen:

    • De complete check-in gebeurt in minder dan een minuut en volledig onbemand
    • Roommatik check-in kiosken kunnen op afstand worden bediend (bijv. het verstrekken van sleutels)
    • Intuïtieve en meertalige diensten

Hoe werkt het integreren van Roommatik met RoomRaccoon?

Roommatik biedt volledige procesautomatisering door te integreren met het property management systeem (PMS) van RoomRaccoon.

  • Roommatik haalt actuele reserveringsgegevens op uit het RoomRaccoon PMS voor gasten die al hebben geboekt.
  • Roommatik toont beschikbaarheid en tarieven aan walk-in gasten, zonder boeking vooraf.
  • Roommatik registreert de identificatie en handtekening van elke gast bij aankomst in het hotel.
  • Roommatik verwerkt eventuele openstaande betalingen.
  • Roommatik stuurt alle gegevens in real-time naar het RoomRaccoon PMS.

Met de integratie van bijkomende diensten, zoals upselling of kamer upgrades, kun je van Roommatik een 24-uurs dienstverlener maken!

Koppel met Roommatik

Zoek naar Roommatik in de RoomRaccoon Marktplaats en klik op het plus-icoon. Er wordt een integratiemelding verzonden naar een Customer Success Manager. Nog geen klant van RoomRaccoon? Vraag een gratis demo aan.

Categorie

Check-in kiosk