De wereld van hotelinterieur door de ogen van Ingrid van der Veen
Er zijn hotels die je bijblijven — niet door het uitzicht of het ontbijt, maar door het gevoel dat ze je geven. Rust. Verwondering. Een warm
KERNPRODUCT
UPGRADES
INTEGRATIONEN
Dit zijn wij
Er zijn hotels die je bijblijven — niet door het uitzicht of het ontbijt, maar door het gevoel dat ze je geven. Rust. Verwondering. Een warm
Hotel metasearch engines zijn als reiszoekmachines voor hotels. Ze verzamelen prijzen en beschikbaarheid van verschillende bronnen, zoals de website van je hotel en OTA’s, en tonen
Je online reputatie is het raam van je bedrijf voor toekomstige gasten. Door deze 5 dingen te doen, kun je een sterke online reputatie opbouwen en onderhouden.
Overweeg je een stap in de wereld van hospitality? Er is nog nooit een beter moment geweest om een hotelbedrijf te beginnen. De wereldwijde hotelmarkt heeft
Als onafhankelijke hotelier kun je een uniek hotelmerk creëren waarmee jouw accommodatie zich onderscheidt van de talloze opties die reizigers hebben. Een sterk, gedenkwaardig hotelmerk gaat verder
Nieuwsgierig naar wat een hostel werkelijk is en hoe het verschilt van andere soorten hotels? Misschien vraag je je af of jouw accommodatie voldoet aan de
Hotels verwerken, net als veel andere bedrijven, dagelijks betalingen. Maar in tegenstelling tot de meeste bedrijven hebben hotels te maken met unieke uitdagingen als het gaat
De website van je hotel bepaalt de eerste indruk die gasten hebben van je accommodatie. Het is belangrijk dat je website informatief, uitnodigend en gebruiksvriendelijk is
De gastervaring in een hotel bestaat uit vijf belangrijke stadia: onderzoek, reservering, aankomst, verblijf en na het verblijf. Elke fase wordt gevormd door de acties en