7 reputatiemanagement strategieën voor hotels
Je online reputatie is het raam van je bedrijf voor toekomstige gasten. Door deze 5 dingen te doen, kun je een sterke online reputatie opbouwen en onderhouden.
KERNPRODUCT
UPGRADES
INTEGRATIONEN
Dit zijn wij
Je online reputatie is het raam van je bedrijf voor toekomstige gasten. Door deze 5 dingen te doen, kun je een sterke online reputatie opbouwen en onderhouden.
Overweeg je een stap in de wereld van hospitality? Er is nog nooit een beter moment geweest om een hotelbedrijf te beginnen. De wereldwijde hotelmarkt heeft
Als onafhankelijke hotelier kun je een uniek hotelmerk creëren waarmee jouw accommodatie zich onderscheidt van de talloze opties die reizigers hebben. Een sterk, gedenkwaardig hotelmerk gaat verder
Nieuwsgierig naar wat een hostel werkelijk is en hoe het verschilt van andere soorten hotels? Misschien vraag je je af of jouw accommodatie voldoet aan de
Hotels verwerken, net als veel andere bedrijven, dagelijks betalingen. Maar in tegenstelling tot de meeste bedrijven hebben hotels te maken met unieke uitdagingen als het gaat
De website van je hotel bepaalt de eerste indruk die gasten hebben van je accommodatie. Het is belangrijk dat je website informatief, uitnodigend en gebruiksvriendelijk is
De gastervaring in een hotel bestaat uit vijf belangrijke stadia: onderzoek, reservering, aankomst, verblijf en na het verblijf. Elke fase wordt gevormd door de acties en
Hoteliers die upselling geen onderdeel van hun verkoopstrategie maken, laten geld liggen. RoomRaccoon’s functie RaccoonUpsell biedt hoteliers de mogelijkheid om meer inkomsten te genereren zonder al
Ontdek 11 van de meest succesvolle benaderingen om de hostel marketing strategie van je hostel te verbeteren.