Inhoud
Blijf op de hoogte - abonneer om niets te missen!
De Bliss verkopen was bitterzoet.
De sleutels teruggeven aan de vorige eigenaar voelde als het afsluiten van een hoofdstuk dat me gevormd had op een manier die ik nooit verwacht had. Ik mis het, de gasten, de kleine rituelen, zelfs de perfect gevouwen handdoeken. Want als je eenmaal hotelier bent geweest, blijft het je bij.
Zelfs nu, als ik in een hotel verblijf, betrap ik mezelf erop dat ik het bed recht trek en de kussens opschud. Sommige gewoontes verdwijnen nooit.
Maar elk einde is ook een nieuw begin. Nu, als CPO van RoomRaccoon, is mijn wereld nog steeds diep verbonden met gastvrijheid, alleen op een andere manier. De Bliss leerde me denken als een hotelier, problemen oplossen en de gastervaring altijd op nummer één zetten.Die kennis helpt me nu om oplossingen te creëren waarmee ambitieuze hoteliers kunnen uitblinken in wat ze het beste doen.
Mijn advies voor iedereen die droomt van het runnen van een hotel? Omarm de chaos, geniet van de kleine momenten en stel een team samen dat het allemaal de moeite waard maakt.
Hospitality is hard werken, maar als je het met liefde doet, krijg je er zoveel voor terug.